Teremtsük meg az állandó lakosság, az itt üdülő vagy dolgozó emberek számára a magas szintű egészségügyi ellátás feltételeit, vagy ha ez akadályba ütközik, korszerű diagnosztikus vizsgálatok elvégzése után a beteget a legrövidebb időn belül küldjük megfelelő szakintézetbe.
A megelőzést tekintsük a gyógyítással azonos, fontos orvosi feladatnak. A szervi megbetegedések gyógyítása mellett a kórházi légkör a betegek elégedettségét, az egész ember teljes megnyugvását eredményezze.
Működésünk további javítása érdekében a betegeinktől, a lakosságtól kapott segítő szándékú észrevételeket nagy tisztelettel megköszönjük, és figyelembe vesszük.
Az intézmény vezetése elkötelezettséget vállalt a betegek elégedettségét szolgáló minőségirányítási rendszer bevezetésére, működtetésére és folyamatos fejlesztésére.
Minőségirányítási rendszerünk révén kívánjuk biztosítani a kórházi szolgáltatásokat igénybevevők biztonságos, magas szakmai színvonalú ellátását.
Fejlesztési tervünk igazodik feladatainkhoz, beilleszkedik az egészségügyi ágazati fejlesztési elképzelésekbe.
„Nem akarunk nagyobbak lenni, mint szükséges, nem akarunk többet tenni, mint lehetséges!”
(Dr. Varga Ferenc)
Siófok, 2015. augusztus 01.